Alla inlägg under december 2010

Av Kristi - 29 december 2010 18:47

Såklart var jag även i Gamla staden i Tallinn när jag var i Estland. Kallt och mycket snö men underbart vackert var det. 

Titta själv.

      

Av Kristi - 28 december 2010 17:16

Eftersom jag reste denna gången endast med handpagage så visste min familj också att jag inte kunde ta med mig något tillbaka till Sverige. Så min julklapp var en middag på . Jätte intressant och väldigt god mat.

Några bilder här.

                     

Av Kristi - 28 december 2010 14:31

Då har Julen varit och jag har hunnit vara till Estland och tillbaka till Sverige. Jag var i Estland 5 dagar och alla dem 5 dagar så snöade. Det var helt otroligt mycket snö i Estland.

              


Sen var det Julafton med familjen. Mycket god mat och alla var glada. Här har vi några som blev glada över sina julklappar.


                                       


Och här kommer några bilder av själva julmiddagen.


         


Kvällen avslutades med song   


  

Av Kristi - 25 december 2010 10:12

               

Av Kristi - 24 december 2010 08:41

 

Av Kristi - 23 december 2010 16:59

Nu är jag i Estland med familjen. Här är det ännu mera snö än det är i Sverige. Det är sa vackert.

                   

Idag har jag träffat nagra av mina kära vänner och även hunnit vara shoppa ocksa. Har köpt massa nya sytradar. Ska bli roligt att börja hitta pa nya saker med nya färger.

                   

Nu sa är det dags att börja med lite förberedelser till imorgon. Kommer nog härifran rulla tillbaka till Sverige. Sa mycket gott som det finns.

Ha nu en underbar kväll före Julafton.

Kram

Kristi

Av Kristi - 21 december 2010 20:36

Idag kom tjejerna till mig med kameran som dem hade köpt till mig som födelsedagspresent. Nikon Coolpix L22/L21 Nu ska det bli ännu roligare att ta bilder på mina jobb och så klart allt annat. Har gjort några tester och här är en av bilderna. Vilken skillnad det är på kvalitén.

  

Av Kristi - 20 december 2010 18:23

Sen börjar miniemester för mig. Onsdag morgon så åker vi till Estland, Jag och Joel. Ska bli så roligt att vara med familjen och träffa vänner där. 

Idag var det lång dag för mig. Var hemma efter 17. På väg hem från sista kunden var jag tvungen att stanna bilen och ta ett kort. Det var så vackert ute, -10 grader kallt och så försökte faktiskt solen också komma fram. Här är bilden. Njut. 

Har även hunnit packa årets julklappar efter jobbet. Nästan alla har klappar nu bara några kvar och dem ska jag faktiskt handla i Estland.

  

Ha nu en fortsatt bra kväll.

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Skapa flashcards