Alla inlägg under januari 2011

Av Kristi - 15 januari 2011 16:27

Hela allting är rent och fint hemma. Har även redan hunnit sy ett baby täcket. Så skönt att hitta energi igen

.       

Av Kristi - 15 januari 2011 10:46

Veckan har gått och det är äntligen helg. Denna veckan har varit riktigt tuff vecka både arbetsmässigt och mentalt. Det har varit mycket jobb och några möten med nya potensiella kunder. Och visst känns det ju extra jobbigt efter att man har varit ledig ett tag. Så har ju också det nya terminen på Friskis&Svettis börjat. Först värdpass för mig var på torsdag- Step Styrka. Jobbigt men skönt att komma igång igen, och träningsvärka har jag ju nu förstås och inte lite. 

Som sagt så är det lördag idag. För mig är det storstädning i mitt eget hem som står på shemat. Det ska bli underbart skönt sen när allt är klart. Och då, tar jag ett glas vin som belöning.

Nu är det dags att sätt igång.

Ha en underbar dag

Kram

  


Nädal on möödunud taas ja lõpuks on nädalavahetus. On olnud väga raske nädal nii füüsiliselt kui ka mentaalselt. Palju tööd ja kohtumisi uute potensiaalsete klientidega. Ja on ju nii et alati on see esimene nädal peale puhkust kõige raskem. Sel nädalal algas ka uus hooaeg trennis ja neljapäeval oli mul esimene trenn kus olen treeneri abilisena vabatahtlikult tööl. Oli raske aga mõnus ja nüüd on loomulikult kõik lihased kanged ja valusad.

Nagu öeldud on nädalavahetus ja minu plaanideks on suurkoristus mu oma kodus. Autasuks tehtud töö eest saab olema klaas valget veini.

Aga nüüd aeg tegutsema hakata

Ilusat päeva kõigile

Kallistustega 

Kristi

Av Kristi - 10 januari 2011 11:59

Det har redan gått 9 dagar av det nya året. Helt otroligt vad tiden går snabbt.

Första arbetsveckan för min del var väldigt lugn. Och det kändes jätte skönt att ta det lugnt och vila upp sig inför denna veckan. Men nu så har det börjat på riktigt igen. Joel har börjat skolan igen, det var jobbigt att komma upp men det gick till slut. Själv kom jag upp redan klockan 6 utan problem. 

Nu har vi redan fixat två jobb och bilen är fixat också, bara dörren som ska fixas imorgon sen är den som ny igen.

Dags för lunch nu och sen börja sy.

Ha en underbar dag alla.

Kram

Kristi

Av Kristi - 6 januari 2011 17:45

Idag har jag bakat. Och jag lyckades, tycker jag själv. Inte världens vackraste men dem blev bra. Snart kommer mina vänner och dem ska få smaka på dem. Så ska dem få avgöra om dem var bra eller inte.

       

Av Kristi - 6 januari 2011 10:21

Hade aldrig trott att min blomma jag köpte före jul skulle bli så stor och fin. Och så vacker färg med. Titta själv.:-D


Poleks iial arvaanud et mu lill, mille ostsin enne Jõule kasvab nii suureks. Uskumatult suured õied. Vaadake ja imetlege.



             


Ha en underbar dag.

Kram 

Kristi

Av Kristi - 6 januari 2011 10:03

Jag begärde en slant av livet

men livet gav mig inte mer än det,

hur mycket jag än bad om natten

när jag räknade slantarna få.


För livet är en ärlig herre,

han ger vad du begär.

Men när du väl har bestämt din Lön

så måste du leva där efter.


Jag slet för en ringa slant

men upptäckte sorligt nog

att hade jag bara frågat om fler

hade jag säkert fått mycket mer.


See mida sa mõtled ja tunned,

seda sa ka vormid.

Seal kus on sinu mõte,

seal oled ka sina,

sest sina!!- see on sinu teadus.

Ja see mida sa mõtteis kannad

selleks sa ka saad.





Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards