Alla inlägg under oktober 2011

Av Kristi - 29 oktober 2011 12:28

Nu är min poncho äntligen klar. Började med den för ett tag sen, sen bleb det lite uppehåll med handarbete men idag så bestämde jag mig att göra den klar. Här är den.

   

Av Kristi - 28 oktober 2011 19:54

...att få det till alltid som man vill. Nu har jag haft ett litet tag min lilla e-butik. Det börjar bli någorlunda nu fast mycket kvar ännu att göra och att lära sig. Många saker nu som jag vill ha det och en del som jag inte riktigt vet ännu hur jag vill ha det. Därför önskar jag att ni, mina vänner och bekanta tittar runt lite och ge mig lite feedback vad ni tycker om sidan. Är det nåt jag borde tänka på eller ändra på osv. Jag skulle vara jätte tacksam för hjälpen. Här är sidan. www.ideasforgifts.eu  

Stor kram till er alla och trevlig helg


...alati saada nii nagu ise tahad. Nüüdseks on mul olnud mu väike e-pood tiba aega. On asju millega olen väga rahul ja asju mis ei ole veel päris nii nagu ise tahan. Palju tööd on veel ees ja ka õppimist ja uurimist kuidas ja mida teha. Sellepärast oleksi nüüd mul pisut abi vaja teie käest mu kallid söbrad ja tuttavad. Vaadake ringi ja andke teada kuidas teile tundub, kas peaks midagi muutma, teistmoodi tegema, uusi ideid jne.Oleksin tänulik igasuguse feedbacki eest. Siin on aadress.  www.ideasforgifts.eu

Suured kallid teile ja ilusat nädalavahetust.





Av Kristi - 23 oktober 2011 11:41

Handdukar fungerar bra som julklappar, som present vid dop, bröllop m.m men även som en kul present till dig själv. Piffa upp lite i köket, badrummet eller var helst du använder handukar.

Ge bort en personlig present som kommer att uppskattas och användas mycket!

Här kommer några exempel vad man kan göra.

                   

Av Kristi - 21 oktober 2011 17:53

             

Av Kristi - 16 oktober 2011 17:59

Nu är det dags att börja förbereda för julen. Igår satte jag igång maskinen med att brodera lite servettringar till jul. När det är klart så ska jag sätta igång med jultomtar som står, iår blir det även små jultomtar. 

Här kommer bilden på servettringen, på tomten kommer det när de är klara.

Ha en fortsatt trevlig söndags kväll.

          

              

När allt är klart så ska de bara klippas ut.


Nüüd siis on käes aeg hakkata tegema ettevalmistusi jõuludeks. Eile õhtul alustasi salvrätikuhoidjate tikkimisega ja kui need valmis siis hakkan päkapikke tikkima. Sel aastal teen ka väikesi päkapikke.

Ülal on pildid hoidjates, vaja veel vaid välja lõigata kui kõik on valmis. Päkapiku pildid panen siis kui on valmis. 

Soovin kõigile ilusat õhtu jätku nüüd.

Kallistustega

Kristi

Av Kristi - 13 oktober 2011 16:43

Det är igen ett tag sen jag sist skrev hit nåt. Det är så mycket som händer helatiden. Ibland hinner man knappt typ vara med när dagen är redan slut känns det som. Det ena efter det andra, hit o dit osv, o vips, dagen är slut.

Lite handarbete har jag dock hunnit med ändå. Har stickat babystrumpor både för sälj och present. Dem senaste jag gjorde skickade jag iväg till min väninna i Estland som precis fått en liten flicka.

 

Nu här om dagen så började jag sy till mig själv poncho. Så här långt hann jag, bara lite kvar att göra.

   

Av Kristi - 4 oktober 2011 20:08

Nu har jag fått ut min e-butik med mina saker. Den är inte 100% färdig ännu men början är gjord.

Hemsidan heter www.ideasforgifts.eu


Nuud siis on minu e-pood ka netis uleval minu asjadega mis olen teinud ja mida on voimalik osta ja tellida. Leht ei ole veel täitsa valmis aga algus on tehtud.

Lehe aadress on. www.ideasforgifts.eu

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards