Alla inlägg under december 2011

Av Kristi - 22 december 2011 06:29

Nu är det sista arbetsdagen här. en lång en ,men sen imorgon åker jag och Joel till Estland för att fira Jul med familjen. Ska bli så skönt att ta det lugnt och inte göra nåt, Äta och dricka massa gott och umgås.

Håret skall också fixas och så förstås ett besök till sytillbehörs butiken.

Vad har hänt då hittills då jag inte har varit här igen ett tag. 

Företaget som jag har med Ingrit är utvecklat nu till AB istället. I samband med det har det ju tillkommit massa jobb och där har ni då anledningen också varför jag inte har hunnit skriva här.

Sen har det varit ganska mycket syarbete. E-butiken är "klar" och jag har fått några beställningar vilket är jätte kul. Och sist så har Joel skaffat en hund. Hon är bara 8 veckor idag. Mycket jobb med det också.

Nu är deags att sätta igång med dagen.

Ha en underbar dag

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards