Alla inlägg under januari 2012

Av Kristi - 23 januari 2012 16:09

Det nya året har böjat med himla fart och nu är det redan slutet av första månaden. Mycket har hänt igen sen senast jag var här. 

Julen var jad då hemma i Estland och firade med familjen. Så himla kul och skönt var det att vara iväg igen lite. Men så snabbt tiden gick. Det var förstås mycket god mat som vanligt och inte kunde vi ju låta bli att äta hela tiden.

Sen åkte jag tillbaka till Sverige dagen före nyårsdag. Samma dag hade vi direkt några uppdrag att fixa och sen va det helg igen.

Nyårsafton var för min del väldigt lugn. Hälsade på några vänner på eftermiddagen och sen var jag hemma.

Det nya året började relativt lugnt. Det var föstås mycket att fixa med papper i bokföringen i och med att vi startade AB nu. Men annars böjade det rulla på som vanligt. Jobb, hem och träning.

Önskar er alla allt gott.

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards