Alla inlägg under februari 2012

Av Kristi - 9 februari 2012 14:25

från min mamma förra helg när hon ringde till mig om att jag inte skriver så mycket här längre. Jag bukar gå in där ju ibland men det finns ju inget all läsa, sa hon. Så det är väl bäst att göra sin mamma glad och börja igen här.

Det har som inte varit så stora förändringar i mitt liv sen senast ja skrev här. Allt rullar på som vanligt. Eftersom jag letar efter en ny lägenhet så har jag lagt handarbete lite som åt sidan och inte gjort just nu så mycket. Men igår så började jag med en gadinbeställning som jag hinner få klart förhoppningsvis till imogon. Lägger ut bilder senare när det är klart.

Nu ska jag fortsätta med jobb här, senare blir det täning på F&S.

Ha en trevlig kväll alla.

Kram


   

möödunud nädalavahetusel kui ta helistas mulle. Et miks ma ei kirjuta siia enam midagi. Tema ikka aegajalt läheb vaatama ja ikka ei ole midagi kirjutatud. Nüüd siis on parem ikka ema sõna kuulata ja möni rida kirjutada siia aeg ajalt.

Suuri muudatusi küll olnud ei ole viimasest korrast kui kirjutasin siia. Kõik kulgeb endist viisi, töö, kodu, trenn. Käsitööga ei ole kahh ma vahepeal tegelenud. Kuna otsin korterit siis pole nagu olnud erilist tahtmist midagi teha. Aga eile tirisin taas masinad välja ja alustasin kardinate õmblemisega mille peale olin saanud tellimuse.

Nuud on juba laupäev, kardinad on valmis ja tuli tahtmine ka omale uued teha. Pean ainult välja mõtlema milliseid ma tahan.

Nüüd aga jätkan tegutsemist. Soovin kõigile ilusat nädalavahetust.

Kallid

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards