Alla inlägg under augusti 2012

Av Kristi - 25 augusti 2012 19:25

Det har hänt både bra och dåliga saker under denna veckan som gått.
Det var en del jobb. De flesta av våra kunder har kommit nu tillbaka från semester så nu har vi fyllt upp. Jag har fortsattit att jobba med min hemsida och även sidan på facebook. Det roligaste för mig denna vecka var att jag blev godkänd återförsäljare på massa fina heminrednings prylar. Så jag har hållit på att lägga upp produkter nu på min sida. Du kan hitta alla dessa på http://www.ideasforgifts.eu/nyheter/25
Allt är inte inlagd ännu men allt eftersom blir det snart.
Sen jagar oss ännu gamla spöken fortfarande. Man blir bara så ledsen när man får tråkiga nyheter. Man hinner just hämta andan när det kommer nåt nytt. Nå väl, det är bara ta en dag i tagen, till slut blir det nog lugn och ro även här.
Nu önskar jag er alla jätte fin helg.
Kram
Lite smakprov här på nya produkter



       




Av Kristi - 21 augusti 2012 17:26

Idag har då Joel börjat sitt tredje år på gynnasiet. Efter skolan och mitt jobb har vi varit och shoppat lite, eller rättare sagt Joel har gjuot det och under tiden då kom vi på att ja, nu, idag ska vi gå ner till våran lokala träningslokalen. Vi har varit och kikat in där en gång men idag ska vi då gå och testa det. Ska bli spännande och skönt samtidigt.


Täna siis algas kool meil ja Joel alustas oma kolmandat gumnaasiumi aastat. Peale kooli ja minul tööd läksime ostukeskusesse shoppingule. Või õigemini oli see Joel kes shoppas. Shoppamise ajal otsustasime et täna läheme proovime ära ka meie kohaliku trennikeskuse. Korra oleme käinud seal kohapeal vaatamas aga täna siis katsetame ära. Kui meeldib hakkame siin käima, ainult 500 meetrit majast ju. Igatahes väga põnev ja hea tunne. Tuleb ju suvisesed kilod maha raputada korralikult nuud.

Av Kristi - 20 augusti 2012 19:21

Dagens eftermiddag har gått under tecken av uppdatering av mina sidor. Www.ideasforgifts.eu och brodery & sy på facebook. Har så många idéer och just nu känns det som att det går så sakta fram. Men man brukar väl säga, sakta men säkert. Så mycket som ska göras ännu. Ni är alla välkommen med idéer och tips hur man kan göra dessa sidor ännu attraktivare.
Ha en fortsatt trevlig kväll
Kram
Kristi

Tänane peale lõuna on möödunud kodulehtede www.ideasforgifts.eu ja broderi & sy mm.- tikkimine ja õmblustööd facebookis, uuendamise tähe all. Nii palju erinevaid asju mida tahaks teha ja just momendil tundub kõik nii aegluubis edenevat. Aga öeldakse ju, et iga asi omal ajal.
Olete kõik teretulnud uute ideede ja nouannetega kuidas neid lehti veelgi huvitavamaks muuta.
Ilusat õhtut
Kallistustega
Kristi

Av Kristi - 19 augusti 2012 20:32

Helgen är slut, igen. Det går så snabbt nu känns det som. Men det har varit en trevlig helg. På fredag hade jag besök av två väninnor Mairi och Monika. Vi åt middag och drack lite vin och hade trevligt. Det var underbart varmt ute så vi kunde sitta ute ganska länge. Båda sov också över och nästa dag, på lördag, efter frukost så åkte Monika hem och jag och Mairi åkte till Ikea. Hon behövde lite råd med gardiner.
Lördag eftermiddag gjorde jag inte mycket, bara var.
Idag hade vi ett jobb på morgonen. Efter jobbet var det lite städning hemma, mat och sen fixa bokföring. Efteråt tog jag fram ett mönster till en vinter kappa som jag vill sy åt mig. Så nu är början gjort. Bara resten kvar hihi.
Önskar er alla en trevlig kommande vecka.
Kram
Kristi

Av Kristi - 15 augusti 2012 18:32

Att allt har sin mening i livet. En del säger att man har kommit till detta livet för man har en uppgift att utföra. Att man ska lära sig av sina misstag osv.
Vad är meningen med mitt liv? Vad är min uppgift? Ja, det är frågor man ska hitta svar på själv.
Jag är 37 år, jag har en son som är 18. Jag tror att en av mina uppgifter i detta liv är att uppfostra sonen till en god människa. Denna vägen till idag har inte varit det lättaste men jag har klarat av det, VI har klarat av det, jag och sonen.
Det andra är tror jag, att lära sig förlåta. Både sig själv och andra. Men då är min fråga hur länge...hur länge ska man bli sårad och få sitt hjärta sönderriven, när tar det slut. Det betyder ju då isf att jag fortfarande inte har lärt min läxa.
Eller... Är det att inte lita på nån, är det det som är meningen efter alla dessa "olyckor"
Eller... Ska man sluta kämpa motströms och helt enkelt ge upp, släppa taget och åka med.
Ja, vem vet egentligen.
Vad är meningen med livet.
Kram till er alla
Kristi

Av Kristi - 15 augusti 2012 09:28

Den som är rädd för förändring är också rädd för livet!

Av Kristi - 13 augusti 2012 21:59

Av Kristi - 13 augusti 2012 15:18

När jag kom hem från Norrland så stannade han kvar där två veckor till. Det kändes väldigt lång tid när jag själv var hemma. Det har hänt väldigt sällan då han har varit borta så länge fast att han är redan 18. Men så tomt det kändes hemma

Nu har vi haft fullt upp direkt redan sen på morgonen. När vi kom hem igår kväll och Joel skulle starta sin dator så gick det inte. Så idag efter jobbet har vi varit och lämnat in dator till service. Joel blev inte glad när de sa att det kan ta 3-4 dagar. Sen har Joel på samma gång köpt en ny mobil.

Efteråt var vi o handlade mat och sen hem. Vi lagade mat o åt. Och nu är det som det brukar vara, båda i varsitt rum. Men det är ju känslan om att veta att han är hemma som räknas.

Önskar er alla en fortsatt fin eftermiddag

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards