Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Grytlapp... Pajalapp

Av Kristi - 10 oktober 2012 19:22

Ikväll har jag även testat mig fram med en grytlapp. Vill ju inta ha som alla har. Denna är gjort på beställning som ska matcha till förkläden jag har sytt tidigare. Det jag gillar mäst på denna grytlappen är mönstret. Jag tycker den är jätte fin.

Täna õhtul tegin ka prooviks ühe pajalapi. Nagu tavaline kuid samas ka mitte. Just see siin on tellitud pajalap sõbraks põllele mille olen varem õmmeldud. Selle pajalapi juures kõige rohkem meeldib minule omale muster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristi - 17 januari 2013 16:53

Vissa dagar skulle kunna försvinna eller inte existera alls ibland. Idag är jasså trött på allt o alla. Dagen började med ett samtal till vårdcentralen på morgonen. Ville ha en tid till läkaren för att kunna ta prover o kolla allmänt hälsan. Har var...

Av Kristi - 16 januari 2013 17:19

Ska då försöka uppdatera här med lite dådå. Nu är vi redan i mitten av januari. Vinter har kommit tillbaka, det är snö och minus grader. Vackert ute. Jobbet är i full gång och där bredvid även handarbete. Här kommer då några bilder som jag gjort nu...

Av Kristi - 9 januari 2013 16:56

Blev den ena klar. Förra lördag hittade jag ett nytt mönster på nätet till knästrumpor. Klart jag skulle då direkt börja sticka de. Och idag är den ena klar. På bilder ser ni arbetsgången fram till idag när den blev klar. Stoltast är jag över hälen. ...

Av Kristi - 5 januari 2013 21:11

Idag hittade jag ett nytt mönster som jag absolut ville göra. Så istället för att fortsätta en beställning jag har fått så har jag stickat det nya. Här är vad jag har gjort ikväll, vad det ska bli säger jag inte än men ni får gärna gissa. Det jag har...

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Skapa flashcards