Alla inlägg den 18 december 2010

Av Kristi - 18 december 2010 12:29

Det är 4 advent och Julen är nu precis bakom dörren.

Denna veckan har gått jätte snabbt. Massa jobb med massa nöjda kunder efteråt. Känns jätte bra. I veckan har vi lämnat till alla våra kunder en jultjärna men julkort från oss på CityClean. Denna vecka avslutade vi arbetsmässigt med ännu en ny kund som behöver våran hjälp med städning. Så stort tack till Jonny på http://www.coachproffsen.se som rekomenderade oss till kunden. Toppen toppen. Så avslutningsvis om företaget som jag driver med min väninna har året varit jätte bra, vi har nått vårt första mål och närmar med rasande fart till nästa delmål. Och året har faktiskt inte slutat ännu.

I veckan har jag också varit på skolavslutningsfest för en av mina kära vänner Gerli. Nu så är hon färdig som undersköterska. Grattis.     

Helgens mål är att få ordning på mitt hem och sedan all bokföring och sist men inte minst packa alla julklappar som ska med till Estland. I min resväska blir det nog bara julklappar till min kära familj och inget annat. Har redan sagt till min syster att jag kommer som jag kommer, får låna helt enkelt allt hon har.

Nu så dags att börja fixa lite här hemma. Senare ikväll ska jag på julfest med massa trevliga människor-

Önskar er alla en trevlig helg och 4. advent

Här kommer också ett tips till alla som gillar baka: http://www.passionforbaking.com/

     

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards