Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Kristi - 2 juni 2011 09:36

Nu var det dags att börja med min egen klänning. Det är jätte kul att hitta fina mönster på nätet men inte så kul att fixa mönster ihop innan man kan börja klippa ut det från tyget. Denna gången fick ja ut 34 A4 ark som skulle sättas ihop. Här har vi högen  och här är början av mönster     och här börjar det blir klart, till slut helt klart och dags att klippa ut. Det här höll jag på med hela kvällen igår. Nu så ska jag klippa ut mönster och sen blir det att klippa ut mönster från tyget. Här ser ni då mönstret jag har klipt ut       

Nu ska jag äta lite frukost och dricka kaffe sen fortsätter jag med klänningen.

Ha en underbar dag

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards