Alla inlägg den 1 september 2012

Av Kristi - 1 september 2012 18:23

Idag har jag varit och representerat Lions klubben i Jönköping här i Taberg på bergens dag. Dagens insamling var för Röda Fjäderns kampanj till barndiabetes forsknings fonden. Det är många barn som drabbas av diabetes och därför tycker jag det är en bra sak att kämpa för. Vi hade väldig tur med vädret, det blev soligt och varmt.
Veckan som gått har varit igen väldigt stressigt och händelserik. Vi kämpar hårt för vårt lilla företag att den ska överleva allt som hänt. Ibland har man då verkligen lust att strunta i allt och låta det gå. Men varför skulle de som orsakat all elände vinna för. Därför ska vi jobba på så länge det går.
För att få tankarna till annat har jag hållit på med handarbete. Jag har stickat små hattar ( en är inte riktigt klar ännu) till de allra minsta och igår stickade jag åt mig en stor mysig halsduk/ luva/ sjal, vet inte vad jag ska kalla det till. Här kommer också lite bilder.
Ha en riktig mysig kväll
Kram

            

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards