Alla inlägg den 15 november 2010

Av Kristi - 15 november 2010 20:38





 

Dagens sista tomte på G, kanske hinner inte bli klar med det helt men början är gjord.


Päeva viimane päka masina all, valmis vist ei joua aga algus on tehtud.

Av Kristi - 15 november 2010 18:06

men snygg och praktisk grytlapp

aga armas ja praktiline


               

Av Kristi - 15 november 2010 16:54

äntligen blivit klar med ett nytt barnvagns täcke. Plötsligt hade jag en hel massa att göra efter jobbet. Men nu så är allt det akuta fixat, en ny kund också på G och täcket är klar.

Materialet som jag använder är ena sidan fleece och andra sidan bomullsväv och mellan dem la jag plattvadd. På bomull sidan har jag broderat liten mönster och sist broderade kant runt om.

Själv tycker jag det blev jätte fint. Tyck gärna till vad ni andra tycker.

Kram



    

Av Kristi - 15 november 2010 06:52

En ny vecka med nya utmaningar. Underbart. 

Är jätte glad just nu för att... fick igår en diskettläsare till min dator för att skapa mina egna broderier men igår fungerade den inte. Tänkte nu på morgonen att skall testa en gång till och nu fungerar den. Jippii. Nu kan jag börja brodera nya fina grejer med fina bilder och tekst på.

Skall strax åka och jobba lite och sen ska jag sy resten av dagen. Lägger ut nya bilder senare under dagen.

Ha en trevlig måndag

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards