Alla inlägg den 27 november 2010

Av Kristi - 27 november 2010 18:48

första dagen avklarad. Var inte som jag trodde men roligt ändå. Så nu då alla mina vänner. Imorgon står jag kvar där på Spinnet i Habo. Kom ut dit och julhandla fina klappar.


Esimene laadapäev läbi. Ei olnud küll see mis ma lootsin aga homme on ju uus päev. Nii et uued lootused ja ootused homsesse. 

  

Av Kristi - 27 november 2010 09:39

jag lyckades skapa för mig själv nu. Började packa ihop mig för att åka till Habo på marknad och så hittade jag inte plånboken. Ringde genom allt och alla, den var ingenstans. Sen till slut hittade jag den ändå hemma, under alla saker och tyger hade den hamnat. Vilken lättnad det var då. 

Har även hunnit en julduk till idag.

nu ska jag iväg då på min första marknad, hoppas det går bra.


ma iseendale nüüd tekitasin. Pakkisin just viimaseid asju et laadale sõitta ja ma ei leidnud rahakotti. Helistasin läbi kõik kohad ja tuttavad aga rahakotti ei kusagil. Lõpuks leidsin ikkagi kõige põhjast asjade allt. Huhh milline kergendus.

Jõudsin veel teha ühe jõululiniku hommikul.

Nüüd siis laadale teele. Loodetavasti tuleb tore ja pönev päev.   

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards