Alla inlägg den 3 april 2011

Av Kristi - 3 april 2011 16:56

Det har varit väldigt intensiv men underbar helg. Igår var jag på min första ljusstöpning men Ingrit och Tommy. Det var jätte spännande. Fick även göra till mig själv fyra ljus som blev jätte fina. Här kommer några bilder.

   


Sen hade jag ju planerat möhippan till Ingrit. Skulle åka ifrån ljusstöpningen senast klockan 14 men så blev det ju inte. Kunde åka först 14:30. Då hade vi på oss bara 30min att duscha och göra fina för jag hade bokat bowlingen till 15:30. Vi började hos mig med två glas vin och strax innan halv fyra kom Mairi och hämtade oss. Bovlingen var jätte kul, vi hade trevligt. Efter bowlingen var det bokat bord på en restaurang och där tillbringade vi resten av kvällen, god mat med trevlig sällskap.

     


Idag har jag då äntligen fått fortsätta att sy min klänning. Det går ganska bra och det som är klart ser bra ut. Har även hunnit vara på zumba.. såå kul. 

Nu så dags att fortsätta här.

         

Ha en trevlig kväll

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards