Alla inlägg den 20 april 2011

Av Kristi - 20 april 2011 21:33

 

Ibland önskar jag att det skulle vara mer än 24 timmar i dygnet. Det känns som man inte hinner göra allt man vill eller måste göra. Det är redan onsdag idag. Det har varit väldigt intensiv dag igen idag. Mycket jobb hela förmiddagen, sen hem och fixa här hemma och sen träff med tjejjerna för att förbereda allt för bröllopet nästa lördag. Vi tror att vi fått ihop det nu, bara lite fix till sen är det klart. Tur det är kort dag på jobbet imorgon. Men sen måste jag sätta ihop första kvartalet i bokföringen. Har tagit extra jobb nu så lördag kväll ska jag jobba igen. Måste vila "snabbt" på fredag så man orkar sen.

Nu så en till offert att fixa och sen är det nog sängen för mig som gäller.

God natt

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards