Alla inlägg den 27 april 2011

Av Kristi - 27 april 2011 15:53

till Ingrits bröllop där jag ska vara tärna. Stress och nervositet inför denna dagen har hunnit ikapp oss plötsligt. Och helt plötsligt är det massvis kvar att göra. 

Idag har jag äntligen varit och köpt nya skor som jag ska ha på bröllopet. Tror jag måste ha en extra par till senare kväll 

 

Nu så är jag hemma igen efter dagens arbete och shoping på stan och det är dags att börja fixa det sista som ska göras. Måste brodera armband till mig och lilla brudnäbb.   Sen när det är klart så ska jag börja med servetthållare till Ingrits bröllop. 18 st kvar att göra.

Måste också sy klart min sjal jag ska ha och några näsdykar till killar.       Hm, det finns att göra. 


...jäänud veel Ingriti pumnadeni. Nuud siis hakkavad närvid tunda andma. Ja uhtäkki on veel nii palju teha. 

Täna sain lõpuks kingad ära ostetud. Peale asjatoimetusi linnas sain lõpuks koju ja siis täie hooga tööle. Mulle omale ja väikesele lilleneiule käekaunistused valmis teha, õlasall, väike kotike kleidi juurde, taskurätid meestele valmis õmmelda. Ja siis veel 18 servetihoidjat teha kuna Ingriti oma õmblusmasin uhtäkki paranduses. Uhesõnaga tegemist jätkub veel kullaga.

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards