Direktlänk till inlägg 26 november 2010

En dag kvar...üks päev jäänud

Av Kristi - 26 november 2010 07:21

till marknaden, och sååååå mycket kvar att göra. Ingen aning hur jag ska hinne men på nåt sätt så löser det väl sig, som man brukar säga. 

Nu på morgonen är det två kunder som väntar på oss att vi ska göra deras hus rent o fint inför helgen. Sen snabbt in till Electrolux Home butiken i Huskvarna och hämta en annan broder enhet till min maskin så jag kan avsluta allt jag börjat med och sen är det hem och jobba igen. Någonstans emellan där så ska jag ännu hinna åka till Habo och föra lite grejjer redan och titta över platsen. Så ser ut min dag just nu, helt säker på att det kommer nåt mer men men, det tar jag sen.

Ha en underbar dag.

K


veel laadani ja meeletu hunnik veel teha. Pole õrna aimugi just momendil kuidas ma kõik valmis jõuan aga kuidagi vast ikka. 

Nüüd hommikul ootavad kaks klienti et me teeks nende majad puhtaks ja ilusaks enne nädalavahetust, siis Electrolux Homi poodi uue tikkimis osaga minu masinale et saaksin ära lõpetada kõik asjad mis mul pooleli ning siis koju tööle. Tegelikult veel kusagil nende asjade vahel tahan ära käia veel seal kus laat toimub, viia juba mõned asjad sinna ja üldse üle vaadata see koht. 

Selline näeb minu päev välja just momendil. Kindlasti on veel midagi mis mul momendil meeles pole või siis tuleb hiljem juurde. 

Igatahes ilusat päeva kõigile-

K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristi - 17 januari 2013 16:53

Vissa dagar skulle kunna försvinna eller inte existera alls ibland. Idag är jasså trött på allt o alla. Dagen började med ett samtal till vårdcentralen på morgonen. Ville ha en tid till läkaren för att kunna ta prover o kolla allmänt hälsan. Har var...

Av Kristi - 16 januari 2013 17:19

Ska då försöka uppdatera här med lite dådå. Nu är vi redan i mitten av januari. Vinter har kommit tillbaka, det är snö och minus grader. Vackert ute. Jobbet är i full gång och där bredvid även handarbete. Här kommer då några bilder som jag gjort nu...

Av Kristi - 9 januari 2013 16:56

Blev den ena klar. Förra lördag hittade jag ett nytt mönster på nätet till knästrumpor. Klart jag skulle då direkt börja sticka de. Och idag är den ena klar. På bilder ser ni arbetsgången fram till idag när den blev klar. Stoltast är jag över hälen. ...

Av Kristi - 5 januari 2013 21:11

Idag hittade jag ett nytt mönster som jag absolut ville göra. Så istället för att fortsätta en beställning jag har fått så har jag stickat det nya. Här är vad jag har gjort ikväll, vad det ska bli säger jag inte än men ni får gärna gissa. Det jag har...

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards