Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Kristi - 5 maj 2011 13:44

Nu har jag tagit det väldigt lugnt några dagar och försökt att återhämta mig ifrån allt som vart. Idag känner jag mig någorlunda ok igen, har vart en liten svacka nu och inte mått så bra men det känns som att det börjar bli bra igen.

I företaget har vi fått ny hjälp idag och vi hoppas att det går bättre denna gång. För idag är arbetsdagen slut hos kunderna, lite papper att fixa på kontoret och sen har jag tänkt att börja sy igen. Har redan valt ut vad jag ska göra, bilder lägger jag ut lite senare.


Ha en trevlig eftermiddag

Kram


Peale Ingriti pulmi möödunud laupäeva olen võtnud aja maha pisut. Lihtsalt puhanud kuna ei ole ennast ka just kõigeparemini tundnud. Aga nuud tundub et eluvaim hakkab jälle tagasi tulema ja energjavarud taastuma.

Tänaseks on tööpäev läbi klientide juure, natuke paberitööd jäänud kontoris ja siis olen mõelnud jälle õmmelda pisut. Olen juba otsustanud ära mida teha ja pildid panen pisut hiljem siia.

Seniks ilusat pealelõunat

Kallistustega 

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards