Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Kristi - 8 maj 2011 21:24

Det har varit en trevlig och mysig söndag. Egentligen hela helgen har varit jätte lugn och skön. 

Idag vaknade jag till att telefonen ringde, hann inte svara direkt men det var min vaninna Ingrit som ringde och ville önska mig en trevlig morsdag. Det är nämligen morsdag i Estland idag. Seda fixade jag lite hemma och städade. Ingrit och Tommy var förbi också och drack en kopp kaffe.

Ingrit hade även köpt blommor till mig   

Sen var jag bara ute på terassen och njöt av solen.

På eftermiddagen åkte jag till Norrahammar till Ingrit och Tommy. Jag och Ingrit städade vår företagsbil och under tiden förberedde Tommy grillen. Vi grillade och åt gott och bara njöt av att vara.

Jag var tillbaka hemma efter klockan åtta på kvällen och då bestämmde jag ännu ta en kvällspromenad då det var fortfarande fint och varmt ute. Tog även några fina kort på vägen. Det är så vackert ute nu när det är grönt och allting blommar.          

Av Kristi - 8 maj 2011 10:35

Kui oleme kord avastanud, kuidas hinnata

oma igapäevase elu kogemuse ajatuid väärtusi,

on meid võimalik nautida parimat,

mida elul pakkuda on.

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards