Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Kristi - 15 maj 2011 11:41

Hade bestämt mig att jag skulle vara hemma idag hela dagen, men sen hälsade på mig en vän som påminnde mig att jag ska ju faktiskt träna idag också. Som tur är så är det först klockan 17. Fram tills dess ska jag då ialla fall vara hemma, pyssla lite här. Vill så gärna göra nya sommriga bordstabletter  , fast med ljusare och gladare färger än vad det är på  . Sista gången jag använde min brodyrmaskin var för några vekor sen och då ville den inte fungera som den ska. Idag tänkte jag att jag ska göra ett försök. Men det verkar som att den gör som den vill ändå. Så det är att bara lämna in den på service. 

Men nu så önskar jag er alla en trevlig söndag.

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards