Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Kristi - 7 februari 2011 16:12

Today's Declaration: My response creates my outcome


...och som vanligt då med jobb hos våra kunder. Efter har jag handlat och fick för mig att baka bröd idag- paguetter. Så till middag blir det idag kycklingsoppa med färsk bröd till.

        

Senare ikväll har jäg ännu planer på att sy- brodera nåt, vet inte ännu vad det blir exakt, men det tar jag sen. Åtekommer om det senare.

Här är början på nånting, vad det blir exakt, vet jag inte ännu

     

Kram så länge


Today's Declaration: My response creates my outcome

... ja nagu ikka tööga meie klientide juures. Peale tööd käisin poes ja otsustasin saia küpsetada. Nii et õhtusöögiks saab täna kana- klimbi supp ja värske sai.

        

Peale küpsetamist on veel plaanis õmmelda paar linikut.

Siin on algus millegile mida ma veel päris täpselt ei tea mis sest tuleb:-D

     

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards