Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Kristi - 16 februari 2011 21:04

har gått. Det var en lång men bra dag idag för oss på CityClean. Och våra kunder var jätte nöjda med oss. Det känns alltid bra när kunderna är nöjda och glada.

När jag kom hem idag så upptäckte jag att jag inte hade med mig hemnyckel. Och ingen telefon heller för jag tappade den idag i hinken med vatten. Knackade på sonens fönster men han öppnade inte. Till slut så åkte jag till sonens kompis pappa och han ringde då till killarna och väkte dem. Killarna sov ännu klockan 17.30 Helt otroligt.

Nu så dags att sova snart, imorgon är det en ny dag.

God natt till er mina vänner

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards