Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Kristi - 17 februari 2011 21:15

Det är äntligen kväll fast dagen är ännu inte slut. Senare efter 22 ska jag hämta hem sonen som är på bio just nu.

Själv har jag haft väldigt intensiv och lång dag. Arbetsdagen började klockan 07.30 och slutade 15:00. Det var 4 kunder som fick sina hem fint städat av oss. Sen hemma.. inte nog med att jag redan hade städat hela dagen så satte jag igång hemma med- städa och så möblerade jag om allting också. Kontoret och syrummet fick nya plats och sovrummet är nu som sovrummet skall vara. Jätte mysigt blev det.

    

Har också hunnit sen på träning med. Nu är det bara att vänta tills jag kan hämta hem sonen och sen är det bara att hoppa i sängen.

God natt

Kram


Lõpuks on ohtu käes kuid päev pole veel minu jaoks läbi. Pean veel tooma koju poja kes on sõbraga kinos peale 22-e.

Tänane päev on olnud väga intensiivne. Tööpäev algas kell 7:30 ja lõppes 15:00. Nelja kliendi kodu sai ilusti korda tehtud. Vähe sellest et ma olin juba terve päeva põhimõttelislt koristanud siis hakkasin veel ka kodus koristama. Lõpptulemus oli et möbleerisin ümber magamistoa ja elutoa. Kontor ja õmblusnurk said omale uue koha elutosa ja magamistuba on nüüd nagu magamistuba olema peab. Väga mõnus ja hubane, ise olen küll väga rahul. Peale seda käisin veel ka trennis ja nüüd siis ootan koju poega et peale seda kohe oma mõnusasse "uude" magamistuppa põhku pugeda.

Head ööd kõigile

Kalli kalli

Kristi 

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards