Alla inlägg under maj 2011

Av Kristi - 18 maj 2011 20:45

Tyg till klänning som jag ska sy till min syster är beställd   . Bestämmde mig att sy även till mig själv en likadan klänning fast i en anna färg   och den är också beställd. Nu så är det bara vänta tills de kommer så jag kan sätta igång och sy.

Annars efter jobb hos kunder har jag haft heldag med papper och bokföring.   På kvällen hade vi träff med en ny kund, vi fick en ny kontrakt och sen satt jag med papper igen. Nu så är nästan allt klart för tillfället och det känns bra.

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kram


Nuud on kangas tellitud millest õmblen kleidi õde Kerstile Otsustasin ka omale teha samasuguse kleidi ainult et teist värvi, ka see on tellitud   . Nuud siis pole muud kui oodata kuna kangad koju tulevad ja saan õmblema hakata.

Tänane päev möödus muidu töö tähe all. Peale töid klientide juures tegelesin taas raamatupidamisega. Vahepeal õhtul käisime uue kliendiga kohtumas ja kirjutasime uue lepingu. Pelae kohtumist jätkasin paberitööga    ja nuud siis on enam vähem selleks korraks jälle tehtud.

Nuud soovin teile ilusat õhtu jätku.

Kallistustega

Kristi


Av Kristi - 17 maj 2011 08:32

Idag är jag ledig. Än så länge har jag ingen aning vad jag ska hitta på idag. Städa lite kanske och sen se om jag får liv i min brodyrmaskin. Skulle faktiskt vilja få färdigt mina bordstabletter.

Jag hoppas också att det blir någorlunda bra väder också så man ka sitta ute lite med.

Hoppas alla får en underbar dag

Kram


Täna on vaba päev. Veel pole täpselt otsustanud mis ma oma vaba päevaga peale hakkan. Pisut koristama võibolla ja siis vaatama kas ma äkki saan eluvaimu sisse oma tikkimismasinale. Tahaks saada oma linikud lauale valmis. Eks see näha siis ole päevapeale.

Loodetavasti tuleb täna ka vähe parem ilm väljas et saaks kasvõi pisut väljas istuda.

Soovin nuud kõigile ilusat päeva

Kallid

Av Kristi - 16 maj 2011 18:38

Omröstning till höger  

                        

 


Av Kristi - 16 maj 2011 07:29

Så var det måndag igen. Helgerna försvinner bara så snabbt. Fast det har varit en trevlig helg. Tackar för det Ingrit och Tommy.

Nu önskar jag er alla en trevlig dag oh underbar vecka.

Kram

 

Av Kristi - 15 maj 2011 11:41

Hade bestämt mig att jag skulle vara hemma idag hela dagen, men sen hälsade på mig en vän som påminnde mig att jag ska ju faktiskt träna idag också. Som tur är så är det först klockan 17. Fram tills dess ska jag då ialla fall vara hemma, pyssla lite här. Vill så gärna göra nya sommriga bordstabletter  , fast med ljusare och gladare färger än vad det är på  . Sista gången jag använde min brodyrmaskin var för några vekor sen och då ville den inte fungera som den ska. Idag tänkte jag att jag ska göra ett försök. Men det verkar som att den gör som den vill ändå. Så det är att bara lämna in den på service. 

Men nu så önskar jag er alla en trevlig söndag.

Kram

Av Kristi - 12 maj 2011 18:15

Idag var det jätte lång arbetsdag med mycket jobb. Nu känner jag mig helt färdig men ska ändå iväg ännu på Step Styrka på F&S.

Trevlig kväll

Kram 

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards