Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Kristi - 7 mars 2011 19:54

Dagen började med jobb redan innan kl.8 Sen var det läkarbesök med sonen på vårdcentralen. Allergitester.

Efter var det ett jobb till, tvingade med mig lillasyster så det gick ganska snabbt.

Sen hade vi lite tid tillsammans hemma och vid 16 var jag redan tvungen att åka iväg till skolan på möte angående Joels skolgång. Det var ganska bra möte, hoppas bara att det ger resultat också och Joel blir lite mera motiverad av skolan. Vi får väl se.

Direkt efter mötet så åkte jag och Kersti till en ridskola där vi fick se hur man jobbar med hästar här i Sverige. Kersti rider nämligen i Estland och jobbar med hästar. Hon var nöjd och glad med besöket där 

Nu är vi hemma igen och jag är helt slut. Tur att det är ledigt imorgon.

Ha en bra kväll.

Kram

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards