Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Kristi - 22 mars 2011 16:05

Hej på er alla goda. Idag har det varit en väldigt lugn och trevlig dag hittills för min del iaf. Ledig ifrån jobb. Har varit och ätit lunch med Manuela (passion4baking) och Ingrit. Efteråt var jag och Ingrit och drack en god kopp kaffe och sen fönstershoppade vi. Det var inrednings butiker och bokhandel mest. Från bokhandel köpte jag dock en bok iaf. " Lyckan, Kärleken och meningen med Livet". Har set filmen som jag tyckte väldigt mycket om och nu så har jag även boken. Efteråt satt vi en stund i solen och sen var det dags att åka hemåt.

Nu så ska jag sätta igång med deg till brödet jag har tänkt baka och sen bara lägga mig i soffan och läsa. Känner mig inte så pigg att göra nåt annat idag.

Nu så, ha en trevlig eftermiddag

Kram 

   

Tere ilusat pärastlõunat kõigile. Tänane päev on minu jaoks olnud supper rahulik. Vaba päev. Käisin päeval lõunat söömas Manuela ja Ingritiga. Pärast käisime veel Ingritga kohvitamas meie lemmik kohvikus siin Jönköpingus ja siis pisut poodides. Raamatupoed ja sisustus poed olid need kus käisime. Raamatupoest leidsin omale raamatu mida olen oodanud filmist Eat Pray Love- Julia Roberts peaosas. Film mulle väga meeldis ja nuud siis on mul ka raamat olemas.

Nuud on mul Kreeka leivataigen kerkima pandud ja aeg raamatut lugema hakata. Kuna täna on olnud pisut lahja olemine siis muid plaane polegi õhtuks teinud.

Praeguseks siis ilusat õhtu jätku

Kallistustega

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards