Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Kristi - 27 mars 2011 12:24

Idag kunde jag sova lite längre än vanligt. Vaknade inte vid 7 som jag har gjort det senaste tiden även när det har varit ledigt. Men det att jag sov längre idag beror på att jag var ute och dansade salsa igår kväll. Det var jätte kul. Hade inte varit på salsa i flera månader nu. Men himla kul var det och jag dansade hela kvällen. 

Idag så ska jag först hämta hem sonen, sen testa på zumba och sen värda på friskis. Fullt upp hela dagen.

Nu så dags att börja röra på sig

Ha en underbar söngag

Kram


Täna sain ma magada lõpuks kauem kui ma muidu olen seda teinud viimasel ajal. Aga see ka sellepärast et käisin eile ule pika aja salsapeol. Väga tore oli ja sain palju tantsida.

Tänane plaan on koju transportida Joel oma arvuti ja asjadega ja siis ise zumbasse kõigepealt ja siis tavalisse trenni. Täna proovin zumbat esimest korda. 

Aga nuud siis aeg tegutsema hakata.

Ilusat puhapäeva kõigile.

Kallid

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards