Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Kristi - 8 mars 2011 07:30

Idag är det sista dagen min syster är hos mig. Hon har varit hos mig 9 dagar men det känns som att hon nyss kom. Vi har haft det helt underbart tillsammans.

Idag ska vi träffa Manuela, en väninna till mig och äta lunch tillsammans. Vi har inte träffats nu ett tag så det ska bli roligt och trevligt att presentera min syster till henne.

Sedan har jag tandläkarbesök med sonen och sen är de inga planer. Bara ta det lugnt, bada bastu och ha trevligt den sista kvällen tillsammans.

Imorgon kl 6 ska vi starta mot Skavsta där hon ska ta flyget tillbaka till Estland.

Nu önskar jag er alla en fin Nationella kvinnors dag.

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards