Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Kristi - 9 mars 2011 16:53

Då har nu min lilla syster åkt idag. Hemskt tåkigt och ensamt känns det nu. Vi startade vår dag idag kl. 05.30 Det är då klockan ringde. Vi gjorde oss i ordning och sen började vi åka mot Skavsta flygplatsen. Resan dit gick bra. Det var fint väder och lätt att köra bil. Hemresan till Huskvarna tillbaka däremot var jätte lång och ensamt. 

Jag var tillbaka ca 13, bytte om och åkte direkt till att jobba. Nu är det redan kväll. Fixa kvällsmaten och lite annat som behövs och sen är det sängen med boken som gäller idag. 

Imorgon är det en ny dag och jag är aldeles säker på att det kommer att vara en mycket bättre dag imorgon.

Några bilder med här.

      


Ha en trevlig kväll mina vänner

Kram

Kristi

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards