Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Kristi - 11 mars 2011 19:11

Idag fyller Kersti 25. Jag önskar jag kunde vara med henne och fira hennes födelsedag. Saknar henne så oerhört mycket. Men men, jag önskar henne all lycka och en jätte fin födelsedag.

Idag är då också fredag och det är helg. Ännu en arbetsvecka har gått.

Igår kväll var ja på tjejkväll som Lions klubben hade anordnat. Vi fick mat och ficka, det var modevisning från fem olika butiker och också andra butiker som visade upp sina produkter. Bland annat var det en som sålde smycken från SNÖ. Jag såg en jätte fin armband och visade den till Ingrit. Och då fick Ingrit för sig att hon absolut skulle köpa den åt mig som present. Hon är underbar. Det var väldigt trevlig kväll.

Här är armbandet jag fick

      

Ha en trevlig kväll alla

Kram 

Kristi


Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards