Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Kristi - 26 mars 2011 08:09

Det är sol ute och fåglarna kvittrar där ute hör jag ifrån mitt sovrum. Underbart att vakna så. Men jag är så otroligt trött. Det är lustigt allid, när det är helg så kan man inte sova alls. Fast det, att jag inte kan sova har nu vart så ett tag. Längtar efter semester att få vila upp sig.

Idag så är det prov i kyrkan för Ingrit och Tommy och jag är ju tärna så jag ska vara med. Ska bli spännande. Första gången för mig att vara tärna. Efter blir det lite mat hos Ingrit och sen hem. Eventuellt ska jag senare på kvällen åka till stan och danasa lite salsa, men det har jag inte bestämmt mig ännu. Får känna efter senare.

Ha en underbar dag

Kram


Väljas on päike ja linnud laulavad. Kevad!! Mõnus niimodi hommikul ärgata. Aga ma olen niiiii väsinud samas magada ka ei saa. Nuud on tunne juba et puhkust oleks vaja et korralikult välja puhata.

Täna on kirikus Ingriti ja Tommy laulatuse proov. Kuna ma olen pruutneitsi siis olen ka roovis osaline. See mu jaoks esimest korda nii et päris põnev. Peale seda on Ingriti juures söömine ja kohvetamine. Tore.

Pärast koju tagasi ja võibolla korraks välja salsat tantsima. Aga salsa suhtes otsustan õhtul selle järgi kuidas tunne on.

Aga nuud ilusat kevadist laupäeva kõigile.

Päikest

Presentation- Tutvustus

Favoriter- Lemmikud

Balklänning

Ballikleit

Kudden med NallePuhh

Lastepadi karupoeg Puhhiga 


Länkar- Lingid

Kategorier- Kategooriad

Räknare

Gästbok- Külalisteraamat

Senaste inläggen- Postitusi

Arkiv- Arhiiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig- Küsi minult

2 besvarade frågor

Tidigare år- Varem

Besöksstatistik- Külastajate statistika

Neo Counter

   

Sök i bloggen- Otsi

RSS

Reklam


Ovido - Quiz & Flashcards